lørdag, august 25, 2007

Fredag og laurdag.

Har ikkje så mykje nytt å fortelje om,men kan no skrive nokre ord likevel.
I går var Nils til kontroll, så det vart ikkje så mykje gjort med han, anna enn planlegging etc.
Men han ligg godt an i høve til arbeidet i kjellaren; berre no kjøkkenet kjem til avtalt tid.
Eg tok fredagsvask, og så måtte eg kvile ryggen.Litt etterdønningar etter nålestikka torsdag.

Om kvelden ringde Kjell S. og eg fekk vite at dei hadde fått barnebarn nr. 8 den 27/7 2007-ei jente. Ja, det var altså Knut Roar som var faren.Dei har ein gut som heiter Matias frå før.

I dag har vi vore på byen, handla og treft folk. Kjøpte ikkje anna spennande enn 6 krystallglas som var på tilbud på Til bords-butikken. Har nok fine glas frå før, men ville ha nokre få som er utan farge........................
Møtte Rut og Harald og prata lenge med dei. Trur OK er heldig som får bu med dei.
Er nokså gåen i ryggen etter all trakkinga, men det går over berre det ikkje set seg i hofta.
Vil ønske alle lesarane mine GOD HELG.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...