mandag, mai 13, 2024

Dagbok 2024: 13.mai

Det var eigentleg ikkje dette bilde eg skulle ha i dag, det liknar veldig på det eg hadde i går,men litt har det skjedd. Eg har til dømes klipt litt meir med kantklipparen , så no har eg ikkje sen igjen. På dette3 bildet er også naboane med , dei jobbar i hagen begge to, så der går det unna.

Det er + 23 grader ute, sol og fint, vi kan ikkje betre ha det. 

I dag starta eg dagen med å køyre fram på EIK-senteret, for å spørje om kva tid eg skulle få det nye batteriet til klipparen. Eg skulle få det til 17.mai var svaret, og han lova å ikkje berre ringe, men sende melding. Det hadde vore kjekt å få bort graset før den 17. Ikkje det at eg bryr meg om det, men eg likar no å ha orden rundt meg. Plenen ovafor garasjen har Gudmund alt klipt ein gong, men vil klippe det ein gong til før den 17. Det har eg gitt han lov tll.

Då eg kom heim att tok eg ein tur på Vernet, og i dag var eg der ikkje åleine. Tre relativt unge menn sprang fleire rundar med barnevogner. Dei kunne ikkje springe på sjølve Vernet, men tok vegen nedanfor. Skal tru om ungane sov eller var vakne?

I dag laga eg meg skikkelig middag tidleg. Det vart pølser og potetstappe. Eg kan ikkje forstå at folk kjøper "potetstappe-pulver"-det går no like fort å lage frå grunnen, når det er små porsjonar i alle fall.

Etter middag har eg prøvd å få gjort litt ute, men det går ikkje fort fordi eg må kvile ryggen heile tida.Her har vore fleire naboar og tilbode hjelp, men eg vil helst styre på sjølv. Å klippe plen med klippar greier eg heilt fint sjølv, for då går eg oppreist. Det vart slutt på sen og då rydda eg bed og vatna etterpå.

I morgon er det trening igjen, dagane og vekene går så altfor fort for meg-


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024:18.oktober

Klokka er no17.26 Temperaturen ute er 16 grader C, men den har vore oppe på 20 talet før i dag . Eit underleg år dette. Vi hadde sommar i m...