torsdag, april 18, 2024

Dagbok 2024: torsdag18.april

 


 Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa


Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grader og det er fint ver, litt skyer, men også sol.

I dag var eg på trening igjen, og som vanleg handla vi litt på KIWI på heimvegen. Då eg kom heim, la eg frå meg varene, og så gjekk eg ein runde på Vernet, greit å gjere det når ein først er komen i siget. Då eg kom heim att fann eg ei melding frå Einar, han ville komme innom ein tur. Det viste seg at han var her i Ørsta på jobb, så han kunne ikkje vere så lenge. Men eg fekk han i alle fall til å tømme støvsugaren min. Alle som kjem her blir utnytta på ein eller annan måte.

Det var for seint for meg å begynne på ein jobb ute i dag, så eg tok heller og vaska soverommet mitt. Eg vaskar der ikkje kvar veke, men i dag var det så fint å ha ut alle teppa at eg måtte nytte høvet. No er det gjort, og teppa skal inn att. I morgon blir det vanleg "fredagsvask". Det var mykje meir eg kunne tenkt meg å få gjort, men så er det denne ryggen min- med heilt "vanlege slitasjeskader."

Eg har lyst å begynne å styre i hagen, men det er sagt at det skal komme snø snart, og eg tviler ikkje på det. Derfor ventar vi også med å skifte hjul på bilen.

Eg har strikka opp alt garnet eg fekk av Solveig,  eg har litt sjølv også, men det er ikkje så mjukt å strikke som det Solveig hadde.

Eg har enno ikkje fått orden på bilda, så eg har ikkje ferske bilde å legge ut på bloggen. Det kan hende eg kan bruke den andre maskina mi ,laptopen, men eg må no få orden på "storemaskina" også, for det er den eg brukar-

I morgon er det fredag og då er denne veka også gått over i historia-tida går så altfor fort for oss som er gamle.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 1.mai

  Klokka er no 17.22, temperaturen ute er + 20  grader, og no skin sola igjen etter at det kom regn midt på dagen. Det har vel vore rimeleg ...