lørdag, april 20, 2024

Dagbok 2024: 20.april

 






Under over alle under, eg fekk til å legge ut bilda eg tok i dag føremiddag, eg trudde det aldri ville skje- Det verste er at når eg endeleg får til noko, så veit eg ikkje heilt kva eg har gjort.Men her ser vi korleis det stod til i dag morgon, med snø både her og der, men eg trur det meste er borte no.(Bilda er ikkje så klare som dei skal vere)

Klokka er no 17.37, temperaturen ute er + 8  grader, det er nesten overskya, men vi ser litt sol av og til.Då eg stod opp i dag låg det kvitt over alle markar, men vi reknar ikkje med at aprilsnøen blir liggande. I dag hadde er problem med å forstå at det ikkje var søndag. Eg hadde ingen planar om å gjere noko, så det vart til at eg sat ei god stund med spansk på datamaskina. Kor mykje som går inn er ikkje godt å seie. 
Marit og resten av familien skulle på konsert, Mari Ella spelar i to korps blant anna. Eg kunne sikkert fått vore med, men korpsmusikk er ikkje så bra for tinnitusen min, den er der heile tida, men blir verre i "bråk".
Eg fyrte litt i omnen i dag også.
Då eg kom att frå turen min sette eg på og laga risgraut. Eg prøvde på den måten å få bort søndagskjensla, men det var ikkje lett.

I dag hadde eg litt lyst bort i Furene , på Plantasjen, COOP og kanskje JULA?. Men eg synest ikkje det var kjekt å fare åleine. Plantasjen er no open i morgon også om eg skulle finne på noko

Eg åt grauten min til middag, men vart veldig trøtt etterpå, så eg sette meg inn i stolen og såg TV og strikka. Trur eg sovna aldri så lite.
Eg ser at der er støv i varmepumpa , men eg veit ikkje korleis eg skal få opne opp og støvsuge filteret, det var så enkelt på den vi hadde før. Eg får sjå om eg finn ei bruksanvisning, så eg slepp å rope på Helge. Eg har aversjon mot bruksanvisningar, så dei brukar eg å gøyme.

Det var mykje eg kunne ha gjort i dag, men eg gjorde så mykje i går at det var ikkje mykje attå gjere. Det er no hagestellet som ventar no, eg er redd for at eg ikkje får gjort så mykje.




Ingen kommentarer:

Dagbok 20 24: 3.mai

 Klokka er no18.30, temperaturen ute er + 20 grader. Det har vore ein strålande dag, med sol frå klar himmel. Eg har vore her åleine heile d...