lørdag, august 26, 2023

Dagbok 2023: 26.august.


 Klokka er no 19.40, og temperaturen ute  er + 20 grader. Det har vore ein fin dag med mykje sol, men eg har ikkje vore så mykje ute som eg plar vere. 

Eg vaska håret tidleg på dag, rulla det opp og kunne ikkje gå ut før det var nokonlunde tørt. Det tok si tid, men eg hadde litt å styre med inne, så det var greitt. Eg sette på eit par klesvaskar til dømes, og så kokte eg graut for å nytte melka eg hadde att osb- Litt tid tok det også når eg skulle sjå Reels på datamaskina, det er kanskje ein uvane eg har lagt meg til? Men så var det noko eg mangla av matvarer, så eg tok ein tur på KIWI og handla litt i dag også. 

Margrete stod på stand i Volda i dag også, men skulle komme bort hit etterpå, og det gjorde ho. Vi drakk litt kaffi i lag og eg hadde litt restekaker og by på. Ho kunne ha fått "skikkeleg" mat viss ho ville.

Grunnen til at ho kom hit i dag, var at vi skulle til Vik og høyre "Musikk i sentrum", det var fleire grupper som spelte i Laguneparken, men Erlend si gruppe var heilt til sist-. Vi fekk no høyre nokre andre også før "BASK", slapp til. Eg synest alle var flinke, men eg er ikkje i stand til å vurdere -eg er litt for gammal og umusikalst til det. Erlend hadde hatt på seg ei strikkhue med dusk i dag. Han finn no som regel på eitt eller anna morsomt.

Etter konserten skulle Margrete handle mat, og ho valde å handle på REMA 1000 og eg blei med. Det er lenge sidan eg var innom den butikken , så eg var nokså imponert , både over vareutvalet  og systemet i butikken. Eg veit at dei brukar å ha fine potteplantar der, og det einaste eg kjøpte i dag var ei rosa potterose. Det går vel fram av Bloggen  min at eg eg glad i roser, særleg dei rosa. Margrete køyrde meg heim att- og her er eg. 

No skal eg rydde litt opp på kjøkkenet før det blir TV+ strikketøy.



Musikk i sentrum : Bask.

Ingen kommentarer:

  Klokka er no16.50, temperaturen ute er +12 grader, og det regnar, så no er det slutt på herlegheita for denne gong. No ventar eg på at Mar...