tirsdag, mars 28, 2023

Dagbok 2023: 28.mars


 Klokka er no18.02, temperaturen ute er +5 grader, og sola kom så vidt fram ei lita stund, men det har no vore opplett heile dagen.

Etter treninga i dag var Marit og eg på ALTI og åt marsipankake og drakk kaffi. Etterpå vart det ein tur til Furene, lenge sidan sist eg køyrde dit. Vi hadde ærend på Apoteket der borte, og så handla vi litt når vi likevel var der. Apoteket er der som kafeen var før.

Då eg kom heim ringde eg ei veninne og avtalte neste treff. Så var det å lage seg litt mat, og etterpå har eg jobba med spanskleksa. Det er siste spansktimen i vår, så blir det vel ein lang ferie.

No seint på ettermiddagen kom sola endeleg fram. Men snøen blir nok liggande ei stund enno, viss det held fram med kalde netter.

Eg trur eg sløyfer mosjonsrunden min i dag, eg må heller finskrive spansken-trur eg.Det skal bli godt med ferie.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...