tirsdag, februar 21, 2023

Dagbok 2023: 21.februar


 Klokka er no 16.20,temperaturen ute er +3 grader, og det har vore ein fin dag med mykje sol. I dag venta eg Ingeborg, men ho skulle ikkje vere her før 12.30, så eg rakk no å strikke litt og lage vaffelrøre.Og øve litt på spanskleksa. Det var kjekt å snakke med Ingeborg, og då vi hadde drukke kaffi og ete vaflar tok vi ein tur på Vernet. 

Etter at Ingeborg hadde fare såg eg ut på altanen, og der hadde vinden ruska det bra til.Eg skulle rydde litt, men på ein eller annan måte greidde eg å snuble og dette, men halve ansiktet ned i betongen.  Det er vel berre skrubbsår men det svir, og eg lurer på korleis eg skal få vekk blodet. Brillene hadde eg heldigvis ikkje på meg, dei kunne ha blitt øydelagt. Det er ei god stund sidan sist eg datt, så eg trudde eg var slutta med det.

Litt morsomt at vi til i morgon har i spansklekse og fortelje om ansikt og hår.

                                       Her var det eg skulle rydde

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...