lørdag, oktober 22, 2022

 

Klokka er no17.20,det har vore fint ver i dag også, og no er det nesten 10 varmegrader ute. Eg hadde ei vond natt med mykje verk i ryggen og høgrefoten, eg stod opp og gjekk rundt i huset fleire gonger. Fekk ikkje sove, så eg låg og høyde lydbok. No er det like ille som den tida eg var låk i venstrefoten. Men eg har ikkje tenkt å legge meg føre, for no veit eg meir enn for nesten 20 år sidan. Nok om det.

Eg hadde ikkje lagt planer for dagen så det vart berre surr, men til slutt fann eg no på at eg skulle vaske stuevindua. Eg vaska med mopp og Zalovatn, og håper det vart rimeleg reint. Eg tenkte eg skulle spyle med hageslangen , men eg fekk ikkje til å plassere den på altanen,- men då var eg heldig. Margrete og Svein N kom med Møre-Nytt- bilen, dei hadde med den nye tørketrommelen min, og Svein fekk æra av å plassere slangen på alanen, men eg spyla ikkje før dei var reiste. Eg hadde no ikkje så myke spennande i dag, men eg var no så framsynt at eg hadde kjøpt ein boks med julekaker i går, greitt å ha når folk stikk innom. Ragnhild kom ein tur innom , men ho ville ikkje stanse i dag.

Elles har eg gjort lite og ingenting i dag. Så eg har ikkje mykje å skrive om heller.

Rasmus kjem heim torsdag og skal vere med når vi reiser til Eid i gravferd på fredag. Det blir tungt for oss alle å ta farvel med Svein.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...