tirsdag, januar 18, 2022

Dagbok 2022: 18.januar


 Klokka er 16.10 og temperaturen + 4 grader C. Bildet over er heilt ferskt - tatt frå trappa mi.

I dag fyller Håkon 28 år, og eg hugsar godt dagen då han blei fødd - i det herrens år 1994, med OL på Lillehammer og greier. Somme hugsar vel figurane som var maskottar i OL, Kristin og Håkon? Så derfor fekk guten som vart fødd i OL-vinteren det namnet. Det var snø og skikkeleg vinter her også - ikkje berre på Lillehammer. 

No i seinare tid har eg funne ut at vi får att sola på bursdagen til Håkon, men ikkje i år. Det er ikkje antydning til sol i dag, berre regn og mørkt. Det einaste som er positivt med veret er temperaturen. 

Sist natt sov eg rimeleg bra, og vakna av vekkerklokka klokka 8. Sidan eg ikkje såg lys hos Marit, ringde eg på telefonen til henne. Det er ein avtale vi har. Ikkje alle vekkerklokker er til å stole på. Men Marit var vaken.

Vi var på treneing 10-11 og så køyrde vi heim, for ingen av oss skulle ha noko på butikken. 

I dag var eg litt flinkare enn i går, eg fekk bytta på senga mi, sett på vaskemaskina og støvsuga teppegolva - før eg varma opp suppa frå i går til middag -og sette på oppvaskmaskina etterpå. No jobbar maskinene for meg og eg har hatt ein liten pause i godstolen-har ikkje funne fram spøtet enno.


Eg moka tunet for snø i går, det slapp eg i dag. Eg skulle ønske at vi ikkje skifta vêr kvar dag. Eg likar godt at det er varmegrader, så slepp eg å fyre så mykje. Eg har varmepumpa på heile døgnet så her er aldri utkaldt. Det trur eg faktisk er god økonomi, så slepp ein å varme så mykje opp kvar dag.

Det er ikkje mange fødselsdagar som har vore feira siste to åra, så vi får mykje å ta att- ein gong. No er snart alle i familien fullvaksinerte så det blir vel ei råd. I mellomtida får vi gratulere digitalt.

Gratulerer med dagen Håkon

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...