tirsdag, januar 25, 2022

Dagbok 2022: 25.januar


 Klokka er no 16.50, temperaturen ute er + 5 grader C, det er opplett , men kald vind.

Denne dagen gjekk nesten heilt i vasken, har ikkje fått gjort særleg mykje fornuftig.
Då eg kom ut til garasjen, klar for å køyre til treninga, kom Marit og spurde kvar eg skulle. Det viste seg at ho hadde fått melding frå Fysioterapeuten o at det ikkje vart trening i dag, på grunn av sjukdom. Eg såg etterpå min telefon og den låg samme meldinga. Eg hadde fått den mens eg var på badet kl.9.03.
Men eg måtte på apoteket i dag, for det var andre dagen eg ikkje hadde fått tatt eine blodtrykkstabletten, så vi vart samde om å fare nedover klokka 11.
Så vart det å byte klede etc.Fekk no betalt ei rekning og lese litt i avisa før vi for nedover. På ALTIvar vi kun inn på apoteket og så var vi på Spar. Etter at Koronaen blomstra opp att, går alle folk med munnbind igjen.
Det var ikkje så mykje eg skulle ha på Spar, men fann no litt. Då eg kom heim att gjekk eg tur på Vernet mens eg framleis hadde ytterklede på meg. Eg møtte ei gammal venninne som eg prata litt med, så då eg kom heim, var det nesten middagstid.
Middagen var lettvint i dag, restar frå i går ! Eg syntest det var litt hustre så eg tok og kveikte i omnen før eg slappa av med kaffikoppe, Vart VEL slapp  og TV-en stod på, så eg halvsov ei god stund. Etterpå måtte eg ut i garasjen etter meir ved. Slik kan ein heil dag gå utan at ein får "gjort" noko. 
Det eg skal gjere no er å strikke ferdig den siste lesten av Arne og Carlos -garnet. Då har eg strikka 8 store, lange lestar av tynt garn. Så no skal eg ikkje strikke lestar på ei stund, har enno mange par på lager. Eg har spanskboka liggande så eg kikar i den innimellom. Den 2.februar startar vi opp att spanskgruppa og då skal vi vere på Bakk-Ola. På hotellet hadde dei lagt godt på prisen. På Bakk-Ola er det alltid godt og varmt , så det er ikkje meg imot.
                              Dagens utfordring: 42 trinn opp non stop.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...