fredag, juli 02, 2021

Dagbok 2021: 26. juni

I dag stod vi opp etter alderen -den eldste først. Frokosten tok vi i samme rekkefølge. Då alle omsider var ferdige, tok vi ein tur på butikken på Nåra , det er sonen til Rolf, Roar, og kona Camilla som driv butikken no.Eg forstod ikkje kvar vi var i verda, kjende meg ikkje att på bilturen ,så Margrete måtte informere meg. Det er 3. gongen etter at Nils døde at ho ferierte der i år. Endeleg då vi køyrde forbi staden der mor til Nils kom frå kjende eg meg att. Etter at vi handla på butikken, vart vi inviterte på kaffi på altanen (Utestova) til Mimi og Rolf. Roar kom også og vesle Anton, oldebarnet, på tre år.Vi prata både lenge og vel. Då vi kom "heim" att var det nokon som ville fiske og ei som ville trimme. Margrete og eg vart åleine, Margrete laga mat. Veret vart ikkje så fint som i går og det blæs litt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 29.april

 Klokka er no 18.30, temperaturen ute er + 11 grader, det er mest overskya, men opplett og solstreif. I dag har Rasmus og eg vore heime ålei...