mandag, juni 21, 2021

Dagbok 2021: 21. juni.

Klokka er no 18.15 og temperaturen ute er + 17 grader.Her er både litt skodde og andre skyer og litt regn har det også kome. I dag kom Solveig innover ein tur og skulle vere med meg på litt shopping i Volda og Ørsta.Første stopp var Møbelringen, men der fann eg ikkje det eg ville ha.Så for vi til Volda der vi var på Møre konfeksjon og kjøpte ein genser og ein litt "fin" overdel, begge til halv pris.Det vart ein liten runde på Spinneriet utan at vi kjøpte noko der, mange av butikkane som var der før, var der ikkje lenger no. Vi drakk så kaffi på Geiranger bakeri før vi var innom garnbutikken. På heimvegen stoppa vi på Skeidar der eg fann eit golvteppe til datarommet mitt. Eg var klar over at det var litt for breidt, så no må eg anten ha noko bort under senga eller så må eg klippe. Får sjå kva det blir til. Då Solveig reiste ut att vart eg sittande å strikke og sjå "serien min", så i dag har eg ikkje gjort mykje til gagns. Eg var ikkje heilt ferdig med jobben nedanfor huset i går, men eg går ikkje ut og klipper gras i regnver. Resten av veka går vel med til trening, plenklipping og koffertpakking. Margrete ordnar ut med det meste, for vi må ha med både sengklede og handdukar, Der er vaskemaskin i "leilegheita så vi treng ikkje å ha med all verda. Margrette og Ingeborg skal ordne med innkjøp av mat etc. så eg slepp lett unna og - bra er det. Det skal bli kjekt å sjå att alle eg kjenner der ute,og å treffe slekta. No kjenner eg salthungeren, har ikkje ete anna i dag enn kaker etc.Eg får sjå kva eg kan finne.Eg veit at eg har spekesild i frysaren, men trur eg sparer den til ein annan dag. Mens eg heldt på å kave med golvteppet, kom det ein ung mann og ville ha meg til å støtte norsk flyambulanse. Eg gjekk inn på ein avtale om å betale 100 kr. pr. månad-fast trekk i banken. Eg trur det skal gå bra. Var inne på kontoen min i dag og der hadde eg fått både pensjon og tilbakebetalt skatt(5500kr.) "Intet kommer i en lukket hånd" brukte mamma å seie.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...