lørdag, juni 19, 2021

Dagbok 2021: 19.juni

KLokka er no 18.25, temperaturen ute er + 19 grader C og sola skin. På føremiddagen var det skodde og ikkje så varmt, men det kom seg. I dag har eg vore heime åleine heile dagen. Eg hadde tenkt meg på butikkar,men slo det frå meg. Eg har stort sett det eg treng i hus.Eg ville bruke dagen til å få betre orden i hagen, det vart lite gjort denne siste veka då det regna stort sett kvar dag. I dag har eg klipt og klipt -med saks. Ja, eg har to kantklipparar, så det står ikkje på. Den eine får eg ikkje til å bruke, den andre går på batteri, og eg klarer ikkje å få laus batteriet og sette det på lading. Eg kan alltids få nokon til å hjelpe meg, men så virkar det ca 15 minutt, så må det ladast igjen. DERFOR brukar eg saks. Problemet er berre det at eg må stå tvekroka heile tida -og det likar ikkje ryggen.Eg blir også fort trøtt i knea. Litt problem må ein rekne med i min alder, men eg har fått gjort ein heil del likevel. Eg har klipt rundt tre og busker og mellom steinhellene som dannar "veg" nedanfor huset. Før i tida brukte eg å ta opp ei og ei helle og røske vekk graset-ikkje kvart år, men kanskje annakvart. Eg har rekna ut at det er sjette sommaren eg steller hagen åleine. Og sjølv om eg klagar på det eine og det andre, så er det det eg vil. Eg har fleire venninner på same alder som har flytta i leilegheit, men dei er så spreke at dei går tur både i skog og fjell, og så badar dei i sjøen heile året- somme av dei. Eg hadde lang middagspause, for etter at eg hadde ete, la eg meg strak ut på solsenga og kvilte meg, før eg tok siste tørnen ute. Det kan godt hende eg gjer litt i morgon også, for komande fredag reiser eg i lag med Margrete og dei fire barna til Solund. Eg har ikkje vore der ute sidan vi var i 80-årrsdagen til Anne Marie for 6 år sidan, og då var vi berre på Hardbakke. Det er enda mykje lenger sidan eg var i Trovågen. Margrete har vore der to gonger etter at Nils døde. Vi skal bu i Vågane, der er hytter og hus å leige. Eg ser fram til turen, men synest det er rart å reise frå hus og heim og vere borte ei heil veke. Vi skal fare med to bilar. I morgon fyller Margrete 53 år og då skal eg vere med henne og barna på kafé.Veit ikkje om det blir i Volda eller Ørsta. I kveld blir det vel å sitt framfor TV-en med strikketøy, eg måtte berre kjøpe littlestegarn for å ha noko på hendene. Naboane nedanfor har eit prosjekt på gang- litt spent på korleis det blir.
Då vil eg ønske alle ei fin helg. Skulle vel ha gjort det i går, men då gjekk det i gløymeboka.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...