torsdag, mai 20, 2021

Dagbok 2021: 20.mai


Klokka er no 19.45, temperaturen er + 8 grader og det regnar litt innimellom. I dag prøvde eg å få gjort litt før treninga, så då vaska eg vinduskarmar og pyntepotter, og tørka støv på stova.Etter trening skulle vi handle litt, så det blei tur både på Alti og på Spar. Då vi kom heim var det alt langt på dag og tid for middag. Etter at eg hadde ete sette eg meg til å strikke og sjå TV.Eg hadde planer om ein tur på plantasjen etter at verste trafikken var over. Marit ville vere med og vi for ca klokka 18. Men trafikken var ikkje slutt, vi møtte så mange bilar at vi kom til at der hadde "vore ei ferje".Eg hadde til ærend å kjøpe ein sekk til med Kugjødselkompost og så smelte eg til å kjøpe fem sekker med mold i tillegg.(Det var eit styr å få sekkane inn i bilen-dei var glatte og våte) Det var tilbod på 5 sekker for 300-og noko. Eg fann ein blomst til grava og nokre som eg skal plante i kassene utanfor kjøkkenglaset. Påskeliljene er no sett til avblomstring, dei skal få plass i eit bed, så kjem dei att neste år.Håper eg. I dag har eg ikkje fått gjort noko ute, men i morgon skal det bli betre vêr så då får eg kanskje klipt plenen igjen. Eg plar klippe kvar veke og i morgon er det ei veke sidan sist. Så skal eg spade opp potetåkeren min, men settepoteter har eg ikkje fått tak i enno. Kanskje plantar eg på grava viss eg rekk det. I kveld skal eg kose meg med 2.semifinalen av MGP. Eg skal innrømme at eg ikkje likar alle songane så godt, eg synest dei set mest inn på å få eit fint sceneshow, det skortar på fine melodiar- men det er vel eg som ikkje heng med i tida-med god grunn.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...