onsdag, februar 17, 2021

Dagbok 2021: 17.februar

Klokka er no 16.20, temperaturen er + 6 grader C og sola skin inn vinduet-enn så lenge. Eg har nettopp vore ute og gått ein liten tur, men eg blei så fort trøtt i beina i dag, eg gjekk med piggskor, eg visste ikkje at vegane var delvis berre, så eg måtte gå litt ut på sida. I dag hadde eg ein plan. Eg skulle vaske ned badet, og eg hadde tenkt ut noko som eg trudde var lurt.Eg gjekk ut i garasjen og henta bilsjampo og svamp. Det skulle eg bruke på dusjkabinettet, eg trudde det skulle bli fint-og det blei det egentlig også. Det er eit styr å vaske badet, tusen ting skal ut og tusen ting inn att. Og det er vanskeleg å komme TIL alle stader. Eg gjorde så godt eg kunne, og det får vere bra nok. Eg vaska kjøkkengolvet i samme slengen, så no seier eg meg ferdig med "fredagsvasken". Eg hadde tenkt å leve på frukt og grønsaker i lang tid framover, men magen min likte ikkje det. I dag fekk eg ein god ide, trudde eg, eg ville lage amerikanske pannekaker. Eg fann fleire oppskrifter på nettet, men landa på Tine sin. Eg laga røra, og mens den stod og godgjorde seg, las eg ut siste resten av ei bok. Ikkje for å skryte, men pannekakene blei veldig gode -altfor gode eigentleg, enda eg berre hadde blåbærsyltetøy på dei. Eg fekk litt dårleg samvit fordi eg åt så godt, at eg måtte gå ein liten tur. Men eg vart så trøtt i føtene at det var ikkje så kjekt. Gjekk ganske mykje i går, etter trening, så det var kanskje ikkje så rart. I morgon er det trening igjen frå 12.30-13.30, det er ei dum tid, for ein øydelegg både før- og ettermiddagen. Eg treng å komme i sving tidleg på dag om eg skal få gjort noko. Og eg har mykje eg skal gjere inne før utesesongen tek til.I dag har dei skrapa vegane, og lagt den skitne snøen oppå den reine, men det er vel ikkje anna å gjere. All is og snø på altanen nedover er borte vekk, og snart er det ingenting att på altanen over tilbygget heller, det er rett og slett vårleg ute-men det kan komme mykje vinter enno. I dag har barndoms-og ungdomsvenninna mi fødselsdag-ho fyller 81 år.Sidan eg veit at ho les bloggen min av og til gratulerer eg henne her: Gratulerer med dagen AMBJØRG ! Viss eg ikkje tek feil er det vinterferie neste veke. Eg hadde håpa at eg hadde fått vaksine før den tid. I morgon er det vaksinering her, men verken Marit eller eg har fått innkalling. Det beste hadde vore om vi fekk den vaksinen som ein skal ta berre ein gong, men det blir for lenge å vente på.No held sola på å gå ned bak fjella i sør-vest. Eg har ikkje fyrt i omnen dei siste dagane-det har vore varmt nok utan.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...