lørdag, januar 02, 2021

Dagbok 2021: 2.januar

Klokka er no 16.50, temperaturen ute er minus 5 grader,og vi har fått ny snø; heldigvis ikkje så mykje. Det begynte å snø i går kveld, men i dag har det vore opplett.No har eg vore oppe hos Marit aldri så lenge, så i dag har eg ikkje utretta mykje. Rakk å shine kjøkkenet og vaske håret før eg gjekk over vegen, men mesteparten av tida på føremiddagen sat eg og høyrde lydbok. Margrete blogga om nokre bøker ho hadde lese på Storytel og i går kveld begynte eg på ei av dei. Den er ikkje lett å legge frå seg. Eg fyrte i omnen på føremiddagen, men må nok kveike opp ein gong til når eg skal sjå fjernsyn. Elles held eg meg mykjepå datarommet på dagtid, her blir det fort varmt med ein elektrisk omn. Varmepumpa greier ikkje å halde det varmt på stova sjølv om den står på heile døgnet-men eg har ved. Eg har TV-en ståande på mykje av dagen for å følgje med det som skjer på Gjerdrum, og heile kveldane eg der program som eg ser, så då får eg strikka litt også. Og i morgon er det enda ein søndag ! Eg hadde så smått tenkt meg ned på ALTI i dag, men slo det frå meg då eg såg snøen.Hadde ærend, men ikkje SÅ viktige. Eg ser fram til kvardagar igjen , med trening og alt som følgjer med. Og så ser eg fram til å få vaksine-det blir ok ei stund å vente, ja!

Ingen kommentarer:

Dagbok 20 24: 19.mai Pinsedag

 Klokka er no19.15, temperaturen ute er +12 grader, det er litt vind og fin sol. Eg kom akkurat heim frå ein tur på Vernet, og det var frisk...