mandag, januar 25, 2021

Dagbok 2021: 25.januar

Klokka er no 15.46. I dag før middag var det klårt, sol og kuldegrader; no har det skya over og temperaturen nærmar seg 0 grader.Dette har vore ein lite effektiv dag til denne tid. Det første eg gjorde var å sende melding til Helge og så ringde han meg opp att. Han forklarte kva vi kunne gjere for å betre nettverkstilgangen som leigebuarane har problem med. Vi blei samde om den mest vanlege reparasjonen av alle-ut med pluggane-vente - og inn att med pluggane. Det funka i dag også. EG har to forsterkarar her med meg så det vart mange pluggar. Eg hadde planlagt å lage rundstykke etter ei oppskrift i Møre-Nytt, så eg sette ein deig.Det vart 20 rundstykke av den. Rundstykka skulle vere særs "saftige"- og det var dei, men elles var dei veldig alminnelege til tross for mykje finraspa gulrot, honning etc. Men eg åt av dei til "middag" og vart i alle fall veldig mett. Innimellom har eg festa trådar på eit par lestar eg strikka i helga og lagt opp til ein lest til. Trur eg får tre par av dei 4 buntane med garn. Når eg strikkar høyrer eg lydbok eller ser TV. I dag fekk eg til å feste broddane på eit gammalt støvlettpar, såpass eg kom meg ut i garasjen etter ved. Om eg kjem meg på trening i morgon, veit eg enno ikkje, det er mykje is på vegen enno. Helge var innom då han kom frå jobb, han ville høyre korleis det gjekk-om dei hadde nett-tilgang nede, og det har dei. Han sa at det var rimeleg glatt på vegane. Eg håper piggskorne som Ragnhild har bestilt til meg kjem snart. Eg kunne saktens gå ute med broddar på skorne, men det er så plundrete. Eg gjorde det den vinteren Nils var på Heimen.No blir det vel til at eg set meg ned og strikkar, då gjer eg i alle fall litt til nytte.Har fått litt meir spansk å øve på; Eli legg ut "lekser" på data-sida vår.Denne gongen var det ein song med enkel tekst, det var berre to ord eg ikkje forstod.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...