lørdag, november 21, 2020

Dagbok 2020: 21.november

Klokka er no ca 17.00, temperaturen ute er+ 6 grader. I dag har vi hatt nokså mykje vêr, regn,vind og torden for eksempel. Eg var på kontoret mitt nesten heile føremiddagen. Eg jobba med spansken. Denne gongen med eit grammatikkalsk "problem". Eg har hatt lite problem med grammatikk før, men det er nye nemningar på mykje - det er ein ting- og så er ikkje den spanske setningsbygginga lik den norske. Eg ser på You tube, skriv av , og til slutt skriv eg det på maskina og printar ut. Det tek si tid.Eg såg at dei i kjellaren var vekke med bilen. Då såg eg mitt snitt til å prøve å komme meg opp på vegen, eg tok vekk litt snø med brettet, og så var det plass nok til å rygge opp på vegen, sidan "kjellarbilen" var vekke. Eg køyrde opp og ned nokre gonger, og så gjekk eg inn og kledde på meg for å fare på butikken.Eg syntest eg måtte ha litt godt å kose meg med i helga og i kjøleskapet var det ikkje mykje å hente. Eg hadde fyrt i omnen før eg for så det var varmt og godt på stova. Eg laga ikkje middag i dag, men laga meg eit par gode smørbrød. Så sette eg meg til å sjå ein serie på TV, og neimen om eg greidde å halde meg heilt vaken i dag heller, men eg hadde ikkje kaffikoppen i handa i dag. No skal eg ned i kjellaren og flytte klede over frå vaskemaskina til tørketrommelen, stort anna blir det visst ikkje gjort i dag. I morgon skal eg lage ertersuppe igjen, slik som førre søndagen. Dagen i dag har gått fort, og i morgon blir det vel litt meir jobb med spanskleksa, men det er den siste før jul.Neste sundag blir det middag på hotellet om det går etter planen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...