tirsdag, september 22, 2020

Dagbok 2020: 22.september

Klokka er 16.20, temperaturen ute er + 12 grader og det regnar, som det har gjort i heile dag. Eg vakna tidleg i dag også, men stod ikkje opp før 9. I dag skulle vi på trening klokka 11, så eg hadde ikkje noko eg skulle gjere før den tid, anna enn å ete frokost shine meg opp og lese avisa. No går vi altså på trening med dottera til henne vi hadde før, og det blir sikkert bra. Vi var ikkje så veldig mange i dag. Etter treninga hadde eg samtale med fysioterapeuten om korleis vi skal legge opp treninga framover. Det var Marit som køyrde i dag, så eg fekk sitte på med henne i den nye bilen, Nissan Note mørkeblå 2007-modell , men veldig fint brukt. Etter treninga var vi ned på ALTI. Eg gjekk opp på Clas med vekkerklokka som eg ikkje fekk til å virke. Dei hadde ikkje fleire slike, men dei hadde digitale som gjekk på batteri. Så skulle dei demonstrere den for meg, men ingen av dei to fekk klokka til å ringe. Eg vart til slutt utolmodig og spurde om eg ikkje berre kunne få ein "tilgodelapp" og det fekk eg-rett inn på kortet mitt. Slik kan dei gjere det no. Men eg var framleis utan vekkerklokke! Eg har to små lause vekkerklokker som ikkje virkar og så har eg den elektriske klokka som står på nattbordet og lyser. Den skal også gå an å bruke som vekkerklokke, og eg testa den ut då eg kom heim. Og ja, den virka men lyden hadde ikkje vekt ei fluge.Eg veit at eg kan bruke mobilen, men eg har ikkje sett meg inn i korleis. Så eg trur eg får gjere som eg har gjort før, eg får nokon som er tidleg oppe til å ringe meg i morgon tidleg. Eg skal vere ned hos Eli kl.8.50 og må stå opp eit par timar før.Haustkonferansen som skal vere på Folkehøgskulen i Ulsteinvik tek til kl.10. Eg har vore der to gongar før, og reknar med at det blir noko liknande denne gongen også-men truleg med coronatiltak. Eg las ut boka til Tore Renberg før eg åt middag, som var restar frå i går. Så strauk eg litt klede, men det blir ikkje gjort så mykje i dag. Alle jobbane som står på vent er ute, og der er det ikkje verande. Så eg får heller jobbe litt med spansken, vi har ikkje hatt kurs etter at corona kom, i første delen av mars.Så eg trur det blir tungt å komme i gang igjen. Det er torsdag det blir kurs denne veka, seinare blir onsdag kursdag og trening tysdagar og torsdagar. Det blir litt mykje no til å begynne med, men når utearbeidet er over får eg god tid. Det gjeld å halde det gåande.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...