fredag, januar 24, 2020

Dagbok 2020: 24.januar

Klokka er 16.35, temperaturen er + 2,5 grader C og eg er trøtt som ei strømpe.
Etter frokost og ein liten tur på nett, vaska eg bad og kjøkken, meir husarbeid trong eg ikkje å gjere i dag. Eg studerte litt spansk, men var så trøtt at eg sette meg framfor TV og sovna rett framfor alle dei nye ministrane og blomsterbukettane deira. Då eg vakna var eg litt kvikkare, så då varma eg opp restar frå i går og åt middag.
Så bestemte eg meg for å lese ferdig boka mi - og det gjorde eg. Når eg les bøker på papir er det lettare å halde greie på personar og stader, når dei flyttar i tid og rom. Og så kan ein blade tilbake om det er naudsynt. Aberet er at ein ikkje kan gjere på noko anna samstundes.
Eg hadde tenkt å farge håret mitt i kveld, men det er vel mykje å sjå på TV så det kjem an på om eg får tid. 
I morgon kjem Margrete og dei to heimeverande borna på besøk.
I dag er det 1 mnd. sidan julaftan. Eg synest tida går fort same kor mørkt og trasig ver vi har.
Så er det fredag og dei fleste har to dagar fri. Eg ønsker alle ei god helg.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...