mandag, desember 09, 2019

Dagbok 2019: 9.desember

Klokka 20.30


Klokka er 18.10, eg var nettopp ut på trappa og så på temperaturen, den stod på 0 og det har kome ein god del snø igjen. Det likar eg ikkje for i morgon skal vi på trening igjen -og då skulle eg helst hatt ut bilen. Eg har fått frikort til fysioterapien , men veit ikkje om det dekker taxi. Men det går an å gå, det har eg gjort før.
I dag har eg fått GJORT litt-ikkje mykje , men litt.
Eg har pussa kopar og messing, vaska og bretta klede og baka bollar til jul. Ja, eg har sjølvsagt gjort litt anna også slikt eg gjer kvar dag. Etter at eg hadde ete "middag" sette eg meg inn til TV-en og slappa av litt. Hadde strikketøyet i hendene, men fekk ikkje strikka ei maske før eg sovna- ei lita stund. Ja, eg er ikkje så veldig effektiv i grunnen.
Fekk ein telefon såpass eg har hatt litt kontakt med omverda. Då eg begynte å tenke på litt baking i dag, måtte eg blade gjennom nokre kokebøker, det manglar ikkje på dei, men dessverre er dei ikkje så flittig brukt. Og så har eg aldri alt eg treng i hus, og handle hadde eg tenkt å gjere i morgon. Det blir sikker jul i år også, sjølv om eg ikkje får alt i boks. Småkaker bryr eg meg ikkje om å lage, for dei er ikkje så populære her i huset.
Eg har eit par småjobbar til som eg må få gjort før eg tek kvelden.
Eigentleg skulle eg ha vore ute og moka, men det får vere til i morgon tidleg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...