onsdag, juli 24, 2019

Bok nr. 17. - 2019: Sommerlys og så kommer natten.

Denne boka har eg lese for andre gong no. Har hatt den som sengelektyre i lydbokformat. Eg likte den godt første gongen eg las den, og den blei ikkje dårlegare no. 
Forfattaren er islands og hendingane i boka er lagt til ein liten by nord på Island. Det er fleire nesten uavhengige forteljingar om folk som bur i byen. Eg var innom på nettet og ser at boka har fått både terningkast 5 og 6. Så det er ikkje berre eg som likar den. I og med at det er fleire forteljinga gjer det ikkje noko om ein brukar lang tid på å bli ferdig slik som eg har gjort. Sovnar som regel ganske kjapt etter at eg har lagt meg. Bildet får meg til å tenkje på Margrete på Island-ho skulle ha vore på hesten.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...