mandag, november 19, 2018

Dagbok 2018: 19.november

Klokka er 18.20, temperaturen er + 5 grader C. I dag har det vore opplett og skodde, om lag som i går. Eg syntest det var råkaldt då eg kom ut i dag.
I tillegg til det vanlege husarbeidet har eg i dag prøvd å lage plass til Yarisen min midt på garasjegolvet. Der har det i lengre tid lagt ein stabel med material frå rivinga av husveggen. Eg har saga litt av og til, men i dag bestemte eg meg for å gjere kort prosess, så no har eg fylt mange svarte sekker med kapp. Men tru berre ikkje at løpet er køyrt , eg har mykje liggande i tilbygget og under altanen. Det høyrest nesten dumt ut, men eg likar å sage-med handsag, og trur det skal gjere underverk for bicepsane-det har enno ikkje skjedd. Som de ser er det på ingen måte tomt i garasjen, men eg plukkar no vekk litt etter litt av det som ikkje skal brukast.
Eg hadde så mykje att av den indiske retten frå i går at eg måtte ete av den i dag også - og enda er der meir att ! Etter hovudretten tok eg meg kaffi og kake, og skulle slappe av med lydbok. Då nærma klokka seg 15.30, og eg sovna tvert.
Men etter kvart som eg kvikna til att bestemte eg meg for å mosjonere ned på Kiwi og opp att. Det er ingen lang tur, men ein kort tur er betre enn ingen tur, tenker eg. Det var ikkje så mykje eg trong, men bæreposen vart tung nok. Får håpe den drog nokre kaloriar. 
Eg fekk melding frå Bodil, ho veit ikkje kva dag dei kjem med bilen, dei venta å høyre frå seljaren, han er visst i forsikringsbransjen, så alt blir vel gjort slik det skal. Einar og eg var no nettopp gjennom ein slik prosess, då han kjøpte bilen min. Der fekk vi ordna det meste på Biltilsynet, han ordna forsikring på mobilen sin, eg sende mail til banken. Så det var veldig enkelt. No har eg både selt og kjøpt bil i løpet av kort tid. Vurderer å ta nokre køyretimar på køyreskulen for å komme i gang, har aldri køyrt med automatgir, men det er det Marit har, så eg har i alle fall SETT kor det verkar.
Skulle ha vore til Volda og kjøpt meir lestegarn. Eg har garn som eg kan strikke, men ikkje rette sorten, eg må ha noko å henge fingrane borti når eg ser TV. Onsdag skal eg til naboen på lunsj, torsdag er det styremøte i pensjonistlaget. Det plar ikkje vare så lenge, ca. 12-13. Det var kome julemotiv på melkekartongane i dag-litt for tidleg etter min smak. Ser fram til å pynte litt til jul i år, det vart ikkje så mykje i fjor, og så ser eg fram til å samle barn og barnebarn 2.juledag slik som før i tida. Baking blir det mindre av.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...