onsdag, september 19, 2018

Dagbok 2018: 19. september.


Klokka er no 17.50. Temperaturen ute er ca.+15 grader, det er overskya, men opplett. Det har  vore ein fin dag i dag, vi har til og med hatt litt sol. Snikkaren var komen i arbeid før eg var oppe, han følgjer med på vêrmeldinga og planlegg arbeidet utifrå det. I dag har han sett opp støttene til rekkverket. Han brukar opp att dei gamle jerna, men borar eit ekstra hol, om eg har forstått han rett. Før han reiste heim i kveld var han ein tur bort til Koppen og henta meir material. Eg trur han ser fram til å bli ferdig med denne jobben her, han har vore utruleg uheldig med vêret -trasig å jobbe når alt er vått.
Marit og eg hadde avtalt å handle på Spar i dag, og det gjorde vi, men det blei ein tur inn på Amfi også. Det er kjekt å fare i lag å handle når vi begge har god tid. Då vi kom heim heiv eg ut teppene på soverommet-endelen var det vêr til det, så vaska eg soverom , bad og kjøkkengolva. Godt å få ha teppa ut utan å ta dei inn silvåte. Så åt eg litt, gjekk ned og sette på vaskemaskina -klede må eg vaske om kveldane etter at snikkaren har reist, ettersom vi deler stikkontakt. Det vart til at eg reinska litt ugras også. Hadde lyst å klippe litt meir plen - men klarte å beherske meg.
Så har eg strikka litt og vore på data, og då har eg snart brukt opp denne dagen også.




Nina Weibul -rosene har strekt seg høgt i år.

Ingen kommentarer: