lørdag, juli 14, 2018

Dagbok 2018: 13.juli

Klokka er 1.30 natt til laurdag,. Temperaturen er +12 grader og skodda har lagt sid i dag også. Litt irriterande at finevêret skulle forsvinne når gjestane våre kom. I dag har vi vor mykje inne. Og ikkje har vi gjort noko storarbeid heller. Wenche og Rasmus var nedover og handla, eg eg drive med litt oppvask og klesvask, men mest har vi ete, drukke kaffi og prata.
Margrete og alle dei tre heimeverande barna kom på besøk og hadde til Ingar si store glede med seg hunden Charlie.
Menyen var det stort sett Rasmus som hadde komponert: Spekemat, potetsalat, loff m.m. + vaflar. Vaflane var det eg som hadde ansvaret for, og så hadde eg litt kake frå frysaren. Vi tek det relativt lettvint. Vi hadde det i alle fall kjekt, og så var det no kjekt for Kongsberg-gutane å få selskap av litt yngre folk. No har alle lagt seg, så no skal eg også finne senga.
Bildet har eg rappa frå Margrete sin blogg. Her er Rasmus sine tre gutar+ Erlend og Amanda. Eirik var på jobb, men kom litt seinare.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...