onsdag, april 11, 2018

Dagbok 2018: 11.april

Klokka er no snart 22.00, temperaturen har falle til +3-4 grader. Det var kaldt i dag tidleg, men så kom sola og varma opp. Det vart ikkje mykje gjort på føremiddagen, foten er ikkje god, og så skulle eg vaske håret og "pynte" meg til Margrete kom. Ei stuns strikka eg, og så stod eg ute på altanen og prata med naboen som stod på sin altan.
Margrete kom ca. kl.14 Vi prata litt før vi for nedover. Eg hadde i grunnen berre to nødvendige ærend, det var å kjøpe tablettar og å poste eit brev. Så gjekk vi på kafé i gågata og åt middag, før vi for opp til Nils. Då var klokka ca. 16.00. Han hadde vore vaken ein time, og ete ei skive. Men han verka opplagt og klar i toppen, dvs. at han ikkje var neddopa av medisin. Han prata og var i bra humør. Etter at Margrete hadde fare "sov vi middag" -eg høyrde lydbok..
Men han var ikkje i form etterpå. Han var slapp, ville ikkje ha mat men drakk vatn. Marit ville hente meg før klokka 21. men eg sende melding om at eg kanskje ville vere lenger, men det vart til at eg for heim. Eg snakka med sjukepleiaren før eg gjekk, og eg har ståande avtale med dei om at dei ringer viss det blir noko endring.
Marit henta meg før klokka 21.00 men vi vart sittande i bilen og prate, derfor vart eg litt sein med blogginga.
I morgon er det 12.april, det var fødselsdagen til Johanna, mora til Nils. Ho fekk første barnet på 27.årsdagen sin. Det var Anne Marie - som fyller 83 år i morgon. Eg vil helse til henne frå Nils og meg og gratulere med dagen! Siste gongen vi var til Solund var då ho fylte 80 år.
Eg har også tre gode venner som har fødselsdag i morgon, så 12.april må vere ein populær dag.
I morgon kjem Solveig innover, ho skal hente Olaug jr. som kjem med fly frå Bergen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...