tirsdag, oktober 10, 2017

Dagbok 2017: 10.oktober



Klokka er 19.35, utetemperaturen + 8 grader og i dag har det vore overskya og litt regn av og til.
Nils hadde bestemt at han skulle dusje rett etter frokost i dag, men det greidde han ikkje. Han måtte ta to tablettar og legge seg att ei lita stund, før han greidde å komme seg inn i dusjkabinettet. Så fekk han barbert seg også , fekk reine klede frå topp til tå og var som eit nytt menneske. Eg kallar tablettane "kvikkis", og det er med legens velsigning han tek dei.
Tida då han låg og kvilte brukte eg mellom anna til å vaske skuffer og skap på kjøkkenet, og til å rydde i "matboda" i kjellaren. Det er mykje rusk og rot som berre er til å kaste, andre ting håper eg kan gå i arv til dei yngre. Sjølve treng vi ikkje all verda etter kvart. Men du store tid kva vi har samla i hop i løpet at dei 55 åra vi har budd i lag. Ja, vi er nok ikkje åleine om det
Etter at vi hadde sett "kakekrigen" og drukke kaffi, ville eg ta ein tur ut og jobbe med rota mi. Det var ikkje så lenge eg fekk halde på før Nils ringde på mobilen min. Då var Birte og Håkon komne, og i dag hadde dei fått både hummar og krabbe. Vi fekk sju krabbar som står på kok no. Vi hadde som ei aning om at dei kom, så vi hadde ikkje laga oss middag. Om ein halv times tid skal vi ete krabbe med majones, sitron og loff. Vi gler oss.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...