torsdag, juli 06, 2017

Dagbok 2017: 6.juli

Nils snakkar med Arild Trovåg i telefonen

Klokka er 20.00, temperaturen er + 15 grader og det har vore ganske fint vêr i dag, med mykje sol.
I går var eg så elendig, verkte både her og der, og eg var ikkje heilt bra i dag tidleg heller, så eg tok ein Ibux. Sidan har eg vore ganske smertefri. No trur eg ikkje det var tabletten som gjorde underverker, men heller vêret. I går var det nordavind og det er giktvêr.
Nils var ikkje i form tidleg på dag i dag heller, han må ha ei kvilestund etter tablettar og frokost. Eg tenkte at eg kunne klippe plenen så lenge, men då tykte han eg skulle vente til seinare på dag.
Derfor jobba eg med steinveg-prosjektet mitt i staden. Og då gløymer eg at eg ikkje verken skal bøye meg eller løfte-det har legen sagt. Eg såg på klokka då eg hadde halde på ei stund, og den var berre ti. Eg tenkte at jammen hadde eg vore effektiv som hadde fått unna så mykje arbeid før klokka var meir. Neste gong eg såg på klokka var den også 10-og då ante eg uråd. Klokka mi har vore upåliteleg i det siste, men i dag streika ho totalt. Klokka var nemleg 12.00 då eg gjekk inn, og det var på tide å lage middag, I dag skulle eg steike fisk som eg hadde kjøpt frosen, det var ein ferskvassfisk som dei "dyrkar" i Vietnam. Eg steikte den og hadde både løk og mykje anna godt til. Og det var bra, for fisken smakte ingen ting- absolutt ingenting. Men den var kvit i fisken og mjuk i konsistensen.
Ikkje før hadde eg rydda kjøkkenet, så kom Jørn innom og prata ei god stund; sjefen for Rjåneshamna kom med ny nøkkel og til slutt kom HOB 2. Då var klokka 16.00, og Nils ville dusje. Han hadde ikkje vore i form til det før på dagen. Etter at han hadde fått nye klede og nytt plaster skulle han slappe av litt, så eg gjekk ut og klipte plen. Samla opp rundt huset, men klipte bio i bakken. Vart både sveitt og tørst.
No har vi hatt besøk av HBO 3-også ein sommarvikar som skal bli lege. Han kjende også Margrete-og var på alder med Ingeborg. Han var volding, høg og kraftig, men eg oppfatta ikkje namnet hans.
No skal eg lage ein kopp kaffi, for det har vi ikkje hatt tid til i dag.
I morgon ventar vi besøk av Olaug og Håkon.
Onsdag i neste veke skal Nils på CT i Volda med hofta si. Torsdag skal han bort att for samtale. Han har vondt i hofta når han skal gå, men verker heldigvis ikkje når han sit i ro.



Utsikt frå altanen klokka 22.00

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...