fredag, juli 14, 2017

Dagbok 2017: 14.juli

Nils ser TV. Har tatt bildet med nettbrettet.

Klokka er 20.30, temperaturen var oppe i + 18 grader for ei lita stund sidan, så no får vi ei kjensle av sommar her også. Den siste HBO-en har vore her, ho er frå Litauen, og veldig søt og hyggeleg, det er dei alle.
I dag har eg vore rimeleg flittig. Fekk gjort ein del husarbeid før Marit og eg for på Coop og handla i 13-tida. Eg hadde eit litt spesielt ærend, skulle ha nokre havregryn til Nils. Kjøpte nokre på ein annan butikk, dei likte han ikkje. Men eg handla mykje anna også, trur aldri eg har handla så mykje kolonialvarer på ein gong før. Marit stakkar, måtte hjelpe meg å få alt inn i bilen. No er det ikkje berre fordi vi ventar gjestar at eg handlar mykje, eg likar å ha eit lite matlager både i frysaren og kjøleskapet. Men det er ganske mykje strev med å plassere alt når ein kjem heim att. Måtte kvile meg litt før eg tok meg på tak og laga ei kake.
Solveig kom innover i ettermiddag/kveld, så eg kunne ha handla med henne, men det var no kjekt å berre prate og drikke kaffi for ein gongs skuld. Ho hadde med seg ein stor pose med nybakte bollar, noko som smakte særdeles godt sidan vi ikkje hadde ete skikkeleg middag i dag.
Nils har vore i bra form i dag også, og sat ute på trappa og prata med naboar mens eg var vekke. Legen som vi snakka med i Volda i går ringde. Han har bestilt stråling på Åse, og ventetida er ikkje lang, men det blir ikkje komande veke. Då vil dei stråle heile området med rygg og hofter. Det vil dempe kraftig på smertene. Han har lite smerter når han sit eller ligg, men har problem med å bevege seg.
I dag fann eg att nettbrettet mitt. Eg har leita alle stader der eg kunne tenke at eg hadde lagt det, utan resultat. Men så fekk eg ein idé mens eg sat ved datamaskina, eg strekte berre ut høgre handa og der låg det. Oppå ein stabel med bøker inne i bokhylla. Ca 10 cm frå albogen min her eg sit og skriv.
Rasmus kan glede seg til å komme på besøk, for vi har klar ei heil liste med ting som han må hjelpe oss med. Vi ser i alle fall fram til å få heile familien hit.
I dag er det mamma sin fødselsdag og Rasmus og Wenche sin bryllaupsdag. Eg tenker alltid på jordbær i samband med mamma sin bursdag, men dei små knaltrane nede i åkeren vår er ikkje mykje å skryte av.Det er seint alt i år, men no håper eg sommaren kjem.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...