fredag, april 14, 2017

Dagbok 2017: 14.april.

Klokka er 18.45, temperaturen ute er + 8 grader, og det har vore ein nydelig dag med tanke på vêret. Sol frå nesten klår himmel, men nokså kaldt først på dagen.
Her heime har vi hatt ein dag utan så mykje action-heldigvis.
Før middag hadde vi vaske og byte- dag, og det gjekk bra, sjølv om Nils blir sliten. Han kom seg litt etter kvart.
Vi åt tidleg middag, så vi var ferdige med den då Ingeborg kom på besøk. Det blei enda ein vakker bukett å pynte opp med i stova. Gult eg ein vakker varm og oppkvikkande farge-særleg i påsketider. Vi gler oss over alle blomster som vi får, men synest det blir veldig  mykje.
Mest av alt set vi pris på omtanken. Ingeborg drakk kaffi i lag med oss og vi hadde mykje å prate om. Etter at ho var reist gjekk eg opp til Marit ein tur, for ho sat ute, og eg følte at eg trong kome ut litt, eg også. Har ikke gjort så mykje nyttig i dag, men vaskemaskina har vaska ein haug med klede.
No får vi sjå om det er noko på TV i kveld.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...