torsdag, april 06, 2017

Dagbok 2017: 6.april

Klokka er 18.20, temperaturen er +7,5 grader C, det er så vått og grått som vel mulig. Men det er ute. Inne har vi gule roser og påskepynt.
I dag før  middag tørka eg støv og rydda, strauk eit par løparar og bytte til gule lys rundt omkring. Eg sa til Nils at eg hadde pynte til påske, men han såg ikkje noko pynt! Når ein sit i same stolen heile tida har ein berre ei utsikt. I dag har vi ikkje hatt besøk, men det har likevel vore ein bra dag. Eg passar på at Nils får medisin til rett tid og då går det bra. Så langt i alle fall. I morgon er det ei veke sidan han kom heim.
Lunsjen i dag vart risgraut.. Har eit lite lager av frosen graut frå ein gong eg hadde kjøpt inn for mykje melk og kokte ein stor porsjon. No prøver eg å bruke mest mulig av det er har i frysarane rundt omkring. Men til middag vart det Taco, sjølv om vi mangla eit par ingrediensar.
Eg begynner å bli redd for at eg skal legge på meg- så mykje mat, og så lite mosjon! Eg gler meg til plenklippingsesongen -då får eg køyrt meg litt meir. Nils fekk dessert i dag også, det står eg over-som vanleg.
Det var fleire som sende melding i dag og baud meg skyss nedover, dei tenkte vel på medisinen eg ikkje fekk i går, men eg brukte av det smerteplasteret vi hadde og så skal han ikkje ha nytt før laurdag.
Skreiv omså eit lite avisinnlegg i dag, det tok ikkje så mange minutt. Vi skal ha møte i pensjonistlaget rett over påske, så omtalen må inn i avisa komande tysdag, siste avisa før påske.
Elles blir det mykje til at eg held Nils med selskap framfor TV-en. Eg strikkar lestar; viss eg blir ferdig med den eg begynte på i dag i løpet av morgondagen, har eg strikka tre par siste veka, i "herrestørrelse". I dag sovna vi forresten begge to-eg med lydboka på øyret. Og då må eg høyre om att opp til fleire spor.
Håper det er fotball i kveld også-så eg får høyre lydbok.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...