lørdag, april 22, 2017

Dagbok 2017: 22.april


Klokka er 19.00, temperaturen er + 2 grader C og vi har hatt allslags nedbør i dag føler eg.
Eg har ikkje vore utfor døra. Nils vakna temmeleg shabby i dag også, så det gjekk ei god stund før han kom på beina. Eg stod opp i relativt normal tid, og ikkje før var eg oppe så ringde telefonen. Det var ein mann som spurde på leilegheita, pris etc.
Margrete rådde meg til å avertere leilegheita på Facebook på sida "Til leige i Volda og Ørsta", så eg var ned og tok bilde og la ut, og då vart det fart i sakene. Eg oppdaga brått at eg hadde mange meldingar på Messenger, mest unge jenter.(Det er vel dei som er mest på FB)  Så i morgon blir her visning om alt går etter planen.
Etter at medisinen begynte å virke kom Nils seg fram or senga, etter kvart ringde han Ørstaheimen, men dei kan visst ikkje gjere noko før mandag eventuelt. Alternativet er legevakta, men det lova dei vi skulle få sleppe då han vart sendt heim. Han kom seg til etter kvart, har fått i seg mat osb.
Margrete og dei to yngste var på handletur til Ørsta, så dei stakk oppom ein tur. Det var eit kjærkome avbrekk i sjukeheimen.
Eg har ikkje gjort mykje i dag anna enn å vere "pasientvenn" og  hus-utleigar. Har strikka litt , men støvsugaren har fått kvile. Ein lyt ta dagane som dei kjem i vår situasjon.
Referatet mitt kom i avisa i dag. Eg hadde sendt med eit bilde av Louise Engeseth og Elisabeth Stave, men dei hadde funne fram eit bilde av Einar Øyehaug i staden. Ja, heilt greitt for meg.
Same korleis det er så går dagane fort. Og kveldane er best.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...