onsdag, februar 08, 2017

Dagbok 2017: 8.januar

Klokka er snart 21.00, temperaturen er minus 4,8 grader C og vi har hatt enda ein fin dag, med sol frå morgon til kveld. Her hos oss var det sol i stova frå klokka  9.45 -16.15. Sidan eg er heime det meste av tida, følgjer eg godt med.
Ingen ting spesielt har hendt i dag, Før middag gjorde eg diverse husarbeid, som vanleg, det er alltid noko å styre med, eller som bestemor sa: "En husmor har aldri fri!"
I dag åt vi skive og speilegg til lunsj. Eg prøver så godt eg kan å få i Nils nok mat, og så blir det gjerne til at eg går føre med eit godt eksempel. Dessverre.
Til middag i dag ønska han seg bokseskinke i saus og spagetti. Og sidan vi ikkje hadde skinkeboksar i hus, fekk eg meg ein spasertur til butikken. Det var ikkje meg imot å ta ein liten tur ut i fineveret. Eg handla nokre andre småting også, men det er lett å begrense seg når ein skal bere varene heim.
Eg såg to ulike eksemplar at bladet "Se og hør" på stativet, det eine såg ut til å handle om Farmen-deltakarane, så eg tok det- utan å sjekke datoen. Tenkte eg skulle glede Nils med litt sladderstoff. Trur neppe eg har kjøpt slike blad før, det må i alle fall vere lenge sidan.
Bladet var ikkje som eg forventa. For det første var det ei veke for gammalt, så TV-programmet var ubrukeleg. Og det som stod om Farmen var heller ikkje så interessant. Lyspunktet var eit par sider med Quiz, kryssord og Sudoku. (Viss eg får tid og lyst).
Vi åt middag ca. 18.30, og etter det har vi sett TV. I dag er det både "Anno" og  "Farmen". Det sistnemnde programmet ser vi på opptak. Men først skal vi sjå språkprogrammet til Linda Eide. Det er slikt eg likar. Det blir mykje TV når vi sit her, vi to, det er meir sosialt enn å lese; og eg strikkar alltid på ein eller annan lest. Har mykje restegarn eg skal bruke opp.
I morgon kjem dusjhjelpa, det er som regel ei ny kvar gong, og fredag har eg tenkt meg på shopping med ei venninne.
I dag har vi ikkje hatt besøk av nokon, det er heller sjeldan. Nils har ikkje vore i toppform, men heller ikkje så dårleg. Det varierer litt frå dag til dag.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...