lørdag, februar 11, 2017

Dagbok 2017: 11.februar




Klokka er 20,.10, temperaturen er minus 4 grader C og det har vore ein nydelig dag med sol frå kl.9.45 til 16.40. Om det er relativt kaldt ute, varmar sola opp huset så det blir nesten for varmt inne, vi må i alle fall slå av varmepumpa.
Nils var ikkje så sprek tidleg på dag, så det gjekk ei stund før vi var i siget. Ikkje det at eg har "gjort" så mykje, det var heller ikkje planen. Vi venta besøk av Margrete og Erlend, så eg slo i hop ei svelerøre. Det er fort gjort, og lettvint. Og så kan gjestane ta med seg restane.
Margrete ringde og spurde om det var noko vi trong, så eg bad henne kjøpe melk. Eg går så gjerne ein tur på butikken, men melk er tungt å bere.
Det vart ein lite handletur i det sola gjekk ned. Mest fordi eg hadde lyst på ein liten tur ut. Eg parkerte Nils på "daybeden"- så fekk han slappe av mens eg trimma. Han blir ikkje særleg betre etter som dagane går, men ikkje verre heller. Han slit med dårleg appetitt, særleg når det gjeld middagsmat, dessertar og kaker glir ned, og frukt. Det er litt rart, for han har alltid vore ein typisk "middagsmann".
Det blir lite trimming, men mykje TV. Eg kan ikkje gjere så mykje med det.
I dag festa eg alle trådane på restelestene. Fekk brukt opp 6 ulike restenøster. Dette gjer eg fordi eg synest det er artig, ikkje fordi eg ikkje kan kjøpe garn. Men eg likar no ikkje alle desse garnrestane heller. Har lagt opp enda eit par med relativt tynt garn-av Solveig sitt restelager, må ha noko i hendene mens eg ser TV.
Vi ser mest på NRK 1, og tek opp TV 2-program, for å sleppe reklamen. Ikkje alle program er like sjåverdige, og i kveld er det verken Anno eller Farmen.
Bilda er tatt klokka 16.35.

1 kommentar:

solveig sa...

Eg er glad for at du hjelper meg med mitt lager!

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...