lørdag, januar 14, 2017

Dagbok 2017: 14.januar

Klokka er 21.30. Temperatuen er minus 1-2 grader C. Og vi har fått ein rikeleg porsjon snø i dag også.
Men midt på dagen hadde vi ei stund med opplett og nesten sol.
Sidan Rasmus er heime på besøk, vert dagane annleis enn vanleg. Vi var ikkje oppe i gryotta i dag, men etter frokosten begynte jobben med å få skikk på snøen. Eg moka berre trappa i dag, Torbjørn kom bort med fresaren og køyrde eit par rundar før Rasmus tok over. Etterpå reiste Rasmus ut til Nils med ein del ting som han hadde behov for. Eg hadde snakka med Nils i telefonen og han let vel, han hadde det bra og kjende seg mykje friskare allereie. Mens Rasmus var vekke styrte eg med diverse husleg arbeid. Etter kvart kom Solveig innom og Margrete med alle dei tre heimeverande barna.
Eg hadde ståande i frysaren ei kake som var kjøpt til Nils sin 80-årsdag. Kvar gong eg opna frysaren og såg kake-eska blei eg mint om den dagen som vart alt anna enn kjekk. Den kaka tok eg opp i dag då vi var mange og så åt vi kake og drakk kaffi i lag. Kaka var god, og det som vart att fekk Solveig med seg til dei som ikkje var her i dag. Eg synest det var godt å få den vekk. Nils kunne ikkje ete den i alle fall-den var for søt for han.
Margrete og ungane besøkte Nils på Ørstaheimen mens Rasmus og eg gjorde unna nokre ærend. Så møttest vi på Rosabella og åt pizza i lag.
Etterpå var Rasmus og eg opp til Nils på Ørstaheimen med laptopen, og Rasmus fekk kopla den til nettverket der. Då var Nils litt sliten ,såg eg, men elles relativt bra.
No har eg laga kaffi til oss to som er her no, og vi ser TV innimellom. Ein dag litt ut om det vanlege for meg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...