onsdag, januar 04, 2017

Dagbok 2017: 4.januar


Klokka er 18.30, temperaturen er minus 5 grader C,og eg ser både månen og stjerner på himmelen.
Før middag kom det litt snø og eg var ute og moka ei stund. Plogen for forbi og la att tung snø og is på vegkanten. Eg gjorde ikkje altfor mykje ut av mokinga, for det var tungt arbeid. Hadde tenkt meg ut att seinare, men det vart ikkje- sidan det ikkje kom meir snø.
Mandag hadde vi ein fin dag, og Nils var i bra form. I går var han ikkje i form, og i dag var han ikkje betre. Han har lege mykje av dagen, og har ikkje appetitt. Han har ikkje feber, men eg synest det er rart at han vart så sløv og appetittlaus no då eg tykte det gjekk rette vegen. Eg har ikkje noka forklaring på det heller. Men vi får sjå det an nokre dagar- kanskje han kjem seg til att. Det har ingen ting med fallet i går å gjere, for han var dårlig før det.
Eg kjem meg ikkje til med noko når han blir liggande. Eg gjer sjølvsagt det mest nødvendige, men no har eg site ei heil stund med strikketøy og lydbok. Problemet med bøker er at eg har problem med å konsentrere meg. Reknar med at Nils står opp til ANNO.Vi har sett mykje TV i seinare tid.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 6.mai

Klokka er no 17.24, og eg har avslutta dagens arbeid, trur eg. Eg veit ikkje kor lang arbeidsdag ein kan rekne med når ein er 84 . Temperatu...