tirsdag, januar 03, 2017

Dagbok 2017: 3.januar


Klokka slo nettopp 7( 19). Temperaturen ute er + 2 grader. Vêret i dag har veksla mellom regn, snø og hagl, med litt vind innimellom.
Eg såg svart på snømokinga i dag, våt snø på randa til sørpe er ikkje noko særleg oppløftande- men tungt som bly. Til all lykke kom Stian over vegen og hjelpte til med å få bort det plogen hadde lagt att. Eg skulle ønske at dei som pløgde vegane i slikt føre tok med seg snøen. Tunet elles var ikkje så problematisk.
Nils var ikkje i form i dag. Han hadde ikkje sove godt sist natt, så eg ville at han skulle legge seg nedpå etter at han hadde fått dusja og vaska håret, men han ville vente litt.
Vi venta Ingeborg på besøk i dag, men først skulle fysioterapeuten komme innom.Ho kom klokka 14, som avtalt, og det var då det skjedde. Eg høyrde ikkje at det ringde på, så Nils spratt opp i ein viss fart for å ta imot henne.(Eg sat ca. 1 meter ifrå han). På ein eller annan måte greidde han å dette i gangen, og lande på den hofta han helst ikkje skal skade, pluss at han fekk ein kul i panna. Han reiste seg sikkert for brått og vart svimmel. Det gjekk for så vidt bra, men heretter får han be meg opne døra når det ringer på.
Etter at fysioterapeuten hadde vore her, kom Ingeborg. Eg hadde steikt vaflar i dag, og trudde Nils skulle få i seg noko, men det gjekk ikkje.
Det var koseleg å ha besøk av Ingeborg, sjølvsagt.Ho skal reise tilbake til Oslo i morgon kveld.
 Etter at ho hadde reist ringde det på døra igjen, og då kom ei av naboane med julebrød til Nils!  Ho kom inn og vi sat og prata ei stund. Koselig det !
Det er kjekt med besøk.
No har Nils lagt seg nedpå for å kvile ei stund, så får eg kanskje i han litt mat når han står opp att. Det er eit vedvarande problem- å få i han nok mat.
I dag meiner eg det er Arne løver sin fødselsdag, og vi gratulerer! Det er Solveig sin 1/2 årsdag og Rasmus sin dåpsdag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mai

Klokka er no 17.56 , ute er det overskya, opplett hittil og berre +16 grader, det var litt av ein overgang, og eg likar det ikkje. Og no er ...