torsdag, desember 29, 2016

Dagbok 2016: 29.desember.

Klokka er 19.30, temperaturen + 9 grader C, der er litt regn og litt vind. Men ingen dramatikk. Sjølv om dagane er mørke og våte, er det godt å sleppe snø og kulde - for oss gamle i alle fall. Dagane går fort uansett, og i dag har tida berre rast av stad.
Solveig og Olaug kom innover litt før klokka 13-og vi damene reiste først til Vik, der eg fekk levert bøker på biblioteket, posta brev og handla på apoteket. Det var dei viktige ærenda, men så fekk eg supplert matlageret også.
Då vi kom heim åt vi lunsj med brød og pålegg. Har nok av begge deler, for det minkar ikkje så mykje når vi er her åleine.
Etter at "jentene" var reist såg eg litt TV før eg tok ein tur til venninna mi på andre sida av gata. Eg såg ikkje på klokka, men eg trur vi sat ganske lenge og prata. Nils fekk i alle fall ei stund for seg sjølv der han kunne slappe av med sjakk. Eg har ikkje sett meir enn eitt spel i dag
Nils er som før, verken betre eller verre enn han har vore. Men han er no "oppgåande" -sjølv om han sit i godstolen. No skal vi snart ha oss eit måltid, kva det skal bestå i er opp til han.
I morgon trur eg at det er på tide å vaske og rydde litt. Kanskje.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...