lørdag, desember 10, 2016

Dagbok 2016: 10.desember

Klokka er 18.00, temperaturen + 6 grader C og det regnar i dag også. Tenk om alt regnet hadde kome som snø? Då hadde somme hatt litt av ein jobb, og andre hadde fryda seg.
Denne dagen har gått som ein røyk. Nils ringde før eg var ferdig med morgonstellet, han har fasttelefon på nattbordet og kan ringe så mykje han vil. Han hadde tenkt ut at eg måtte få med meg Margrete å kjøpe ein ny Laptop . Eg hadde tenkt å kjøpe ein til han i bursdagsgåve i alle fall, men meinte eg kunne vente til den gamle feiga ut. Og eg er fullt ut i stand til å kjøpe på eiga hand. Men sidan Margrete kom hit og henta meg og likevel skulle opp på Plantasjen, gjekk vi inn på Leftal og kjøpte laptopen  med det same. Den er klar til henting tysdag.
Vi stressa ikkje med besøket på sjukehuset, for vi visste at Einar og Håkon hadde vore der før.
Nils var mykje kvikkare i dag. Eg sa til han før han vart innlagt at dei måtte sjekke slimet som han har vore plaga med i nase og hals, og det har dei gjort. Dei har funne ut at det må vere eit virus.....er vel det dei kallar det når dei ikkje riktig veit. Men infeksjonen har gått tilbake -utan antibiotika. Ja, slik forklarte Nils det. Sjølv har eg ikkje snakka med legen. Men Nils var i alle fall kvikkare i dag enn på lenge. Det var no dehydreringa som var det som sette han heilt ut av spel. Får håpe dei held han på sjukehuset til dei får han frisk-eg likar ikkje dette inn og ut styret. På sjukehuset både et og drikk han - heime blir det kanskje verre.
På heimvegen handla Margrete og eg mat på Rema 1000. Eg har huset
fullt av mat, men det er ikkje alt som fristar når ein sit åleine. Så i dag kjøpte eg meg litt sånn snacks som eg hadde lyst på. Og det gjekk ned på høgkant.
No har eg ein klesvask å legge i hop, og så er det snart TV-tid. Med eller utan strikketøy. God helg til alle. Det gløymde eg i går.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 16.april

  Dette bildet er frå i fjor, men trappa ser likeins ut i dag og eg har gått dei 43 trinna i dag også. Klokka er no 16.04, temperaturen er +...