fredag, oktober 28, 2016

Dagbok 2016: 28.oktober.






Klokka er 19.30. Temperaturen er + 5 grader C. 
I dag har vi hatt all slags vêr: regn, litt vind, tordenvêr, hagl, snø i fjella; sol også faktisk. Og det var i ei av dei fine periodane bilda blei tatt. Trudde ikkje vi skulle få sjå att sola meir  dette året, men det fekk vi altså. Personleg er eg glad for all nedbør som kjem i form av regn - og ikkje som snø.
I dag var ikkje Nils så sprek som i går, det er slik opp og ned med dagsforma. Men han kom seg no ned på legesenteret og fekk tatt blodprøver slik planen var.
Eg brukte føremiddagen til å støvsuge alle teppegolva, og til å vaske klede, og legge dei i hop etter ein tur i trommelen. Ikkje råd å tørke klede ute no.
Middagen i dag vart veldig enkel: egg og bacon.
Vi venta Solveig og Olaug i 17- tida, så eg steikte sveler då tida nærma seg. Hadde eplekake og is i frysaren, så det vart kaffimaten i dag. Kjekt at Olaug tok seg tid å besøke besteforeldra mens ho var heime.
Eg har lege på sofaen innimellom i dag, for eg er plaga med smerter både i rygg, hofte, kne osb. Håper det er gikt, som går over etter kvart. 
Det er plagsomt nok, men ingen katastrofe. No blir det vel mykje TV resten av kvelden, Olaug og Solveig måtte heim før tunnelen vart stengt-den skulle visst vaskast.
Så ønsker eg alle ei god helg. Vi har ingen andre planar enn at vi må handle litt i morgon.
Og der ! fekk eg sjå Rolf, bror til Nils, på TV. Lisbeth var der også. Ho er dotter til Roar,  sonen til Rolf. Det var i "Norge rundt" -som eg sjeldan ser.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...