onsdag, oktober 19, 2016

Dagbok 2016: 19.oktober



Utsikt frå altanen i dag  før middag.

Klokka er 18.45. Temperaturen ute er + 10 grader C, men det har sikkert vore varmare før i dag; eg har ikkje sjekka. Fint har det i alle fall vore, lettskya med gløtt av sol. Fantastisk vêr vi har hatt siste vekene.
Var innom Gåvebua i dag, dei hadde fått inn masse varer. Dei hadde bestilt julevarene til medio november og så kom dei i dag. Dei var mildt fortvila. Elles så har dei ganske mykje av Margrete sitt grøne blomsterservise til halv pris for tida og diverse Mummi på tilbod.
Venninna mi kom og henta meg klokka 13.00, men før den tid hadde eg hengt ut klesvask, skrive møtereferat og gjort diverse anna "forefallande" arbeid.
Etter at vi hadde kjøpt gåve var vi ein tur innom Kiwi i Vik og handla matvarer. Eg skulle berre ha ein ting og det var fiskebollar-men kom ut att med eitt breiddfullt nett.
Nils var ikkje svolten då eg kom heim, men eg åt litt restemat. Middagen blei bestemt til 16.30 og det heldt akkurat. I dag laga eg fiskesuppe med fiskebollar, det likar Nils, så då får han i seg bra mykje. Til dessert har han siste dagane fått is og kaffi. Han er ikkje så sprek, men om kveldane livnar han til. Heldigvis.
I dag fekk eg strikka ferdig eit par lestar av Berlin-garnet. For seint oppdaga eg at eg eigentleg skulle ha strikka frå midten av nøstet. Slik det no vart, blei lestane einsfarga og ikkje så store. Kunne ikkje halde fram med neste farge fram på tåa, men dei passar sikkert til einkvan. Og så tok eg like godt og shina opp kjøkkenet, enda det er torsdagsarbeid, eigentleg.
Det har falle meir lauv sidan eg samla opp i går, og sjå der! Eg har gløymt å sette på plass trillebåra.Uff da !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...