tirsdag, oktober 18, 2016

Dagbok 2016: 18.oktober

Klokka er 20.10. Temperaturen ute er + 10 grader C, midt på dag var den oppe i +16. Viss dette er "global oppvarming" -så ja takk! Hugsar sist vi var til Kongsberg, for to år sidan, då var det også veldig mildt. På heimvegen målte vi + 19 grader på Gol. Men SÅ kom vi over til Sogn og Fjordane-der var det flaum; det var 27.oktober om eg ikkje tek feil.
Dagen i dag fekk ein "flying start" for mitt vedkomande. Eg vakna klokka 7, men syntest det var for tidleg å stå opp, så eg la meg til å sove igjen- og vakna klokka 10.30! Eg skulle på møte klokka 12, så det vart full fart med frokost, dusj, hårvask etc. Blei ferdig i god tid! Der er svært sjeldan , for ikkje å seie aldri, at eg ligg så lenge ut over føremiddagen. Eg er slett ingen morgonfugl, men litt av ein natteramn.
Eg har lenge kjent på ei rar lukt som kjem frå omnen. Dermed sette eg i gang å reingjere den så godt eg kunne. Trur rett og slett det varr sotet som lukta. I alle fall var den full av sot, så eg hadde ein jobb med å gjere rein ruta etc. Vi har brent mykje rusk og rask i løpet av sommaren, men i kveld fyrer vi me oreved, den brenn reint. Håper at den tek med seg noko sot opp i lufta også. Mamma brukte å brenne gummistøvlar etc. for å få vekk sot, men no er vel ikkje støvlane laga av gummi lenger? Eg har nemlig tenkt å brenne seilarstøvlane mine når hagesesongen er slutt. Dersom de som les dette har gode råd for fjerning av sot, så tek eg imot.
Nils skulle til frisør i dag, helst mens eg var på møte, men han fekk ikkje time før klokka 15. Mens han var vekke skulle eg klippe plen, men så var det ei veninne som ringde, derfor vart eg ikkje ferdig før Nils kom att. Eg klipte berre dei to plenbøtene opp mot vegen, dei tok eg ikkje sist, og så samla eg lauv frå plenen nedanfor huset med klipparen, mykje meir effektivt enn å rake. Reknar med at eg må gjere det fleire gonger for det er enno mykje lauv på trea.
Så var det endeleg tid for å lage middag, i dag vart det Bali kyllinggryte med ris. Toro har tent bra mykje på meg i sommar. Nils strevar med å få i seg nok mat, men har no styrkedrikkane å spe på med. Han er verken verre eller betre enn han har vore siste tida, om kveldane er han best i form.
I morgon skal eg på eit shoppingoppdrag med ei venninne, men det tek ikkje heile dagen.
Eg fekk ikkje tatt bilde i dag, for brått var det mørkt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...