mandag, oktober 17, 2016

Dagbok 2016: 17.oktober

Klokka er19.05. temperaturen er + 9 grader C. Det var ikkje frost sist natt heller, for det er ikkje så klårt lenger. I dag tidleg fekk vi sjå sola ei stund, men så skya det over.
Shoppingrunda med ei veninne vart utsett til onsdag, så eg hadde ikkje så mykje plan for dagen. Dermed rydda eg nokre skap med sengetøy, lufta dyner etc. Og fekk litt oversikt over kva som finst av slikt i heimen. Konklusjonen var at vi har meir enn nok. Prøvde å rydde litt i hagen, men var ikkje så veldig gira på hagearbeid.
I dag venta vi Eirik på besøk, han skulle legge om til vinterdekk på bilen vår. Etterpå åt vi middag i lag. Det vart restar frå i går med mandelpoteter til. Is og kaffi etterpå. Matlaginga er ikkje heilt på topp her i huset for tida. Nils er relativt bra, men appetitten er ikkje på topp. Eg strikka litt mens eg las siste resten av boka mi-elles har eg ikkje gjort så mykje.
Det var kjekt å ha Eirik på besøk, det er alltid kjekt når barnebarna stikk innom ein tur.
Resten av kvelden blir det vel strikketøy og TV, det blir tidleg kveld no når vi alt er komne langt ut på hausten.
Eg tok nokre bilde med det same eg var oppe i dag, men det var kaldare ute enn inne og linsa dogga, så bilda vart ubrukelige.
I morgon er det møte, og Nils skal klippe seg mens eg er der. Slik er i alle fall planen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...