fredag, oktober 14, 2016

Dagbok 2016: 14.oktober

Klokka er no 17.40, og sola er nesten borte bak skyer i vest.Temperaturen er + 7 grader C Kanskje er det slutt på dei fine dagane no? Bildet øvst på sida tok eg klokka 10.00 i dag, det var då sola kom hit til oss. 
Eg brukte mykje av føremiddagen på støvsuging, særleg sidan eg presterte å rive ned ei blomsterpotte som eg hadde vatna meir enn rikeleg. Der vart ein stygg flekk på teppet, men til all lykke er det under eine sofaen.Skal ta den att seinare.
Nils har ikkje vore i form i dag, men no har han sovna i stolen, så då vaknar han litt friskare - håper eg. Eg var skrøpeleg då eg vakna i dag, så det er nok vêrbyte i vente, gikta varslar nedbør. Ja, noko er det vel med alle når åra sig på.
Håkon har hatt ute teiner kvar dag denne veka, og endeleg i dag fekk han fangst-to hummarar i same teina. Han sette ut att teinene enda ein gong, og skal drage dei før han fer til Hareid i morgon. Han har ein jobb på sundag, han skal ringe med kyrkjeklokkene, blant anna.
Eg hadde laga ei stor vaffelrøre før middag, så Håkon fekk vaflar og kaffi då han kom att frå sjøen. Tenkte eg skulle få Nils til å ete vaflar, for dei er fulle med proteinar og kaloriar. På bilda ser de hummarane både før og etter koking. Nils kokte dei, for det er han som kan det. Gjer merksam på at dei er godt over minstemålet.
Eg jobba litt ute ei stund, men ryggen var ikkje i form, så eg gav opp fort. 
Ønsker alle ei god helg! For mange er haustferien slutt, men snart er det jul !





1 kommentar:

solveig sa...

Kjekt han fekk fannst i dag, og så får vi utstyre oss med loff i morgon sånn i tilfelle ...

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...