torsdag, oktober 13, 2016

Dagbok 2016: 13.oktober

Klokka er no 18.15, temperaturen er + 6 grader C, og det har ikkje vore ei sky på himmelen i dag heller. Har høyrt rykte om at det er skodde i Nordfjord, det er rart, for det plar vere HER det er skodde.
Dei to øvste bilda er tatt ca kl.9.30 i dag tidleg, då var det sol på andre sida av fjorden, seinare vart det omvendt. I dag hadde vi full sol til klokka 18.00. det er så fine dagar, men i dag har eg vore for lite ute.Får ikkje komme i gang med haustarbeidet så lenge som blada er grøne og heng fast på trea.


I dag tok eg fredagsvasken, så får eg støvsuge i morgon. Elles har eg hengt ut klede og gjort diverse anna husarbeid. Nils var i dårleg form først på dagen, men har livna til no. Håkon kom i 14-tida og henta agn til teinene sine. Han var ut med båten åleine i dag.Vi åt litt lunsj og etter kvart tok vi ein tur nedover. Nils måtte på apoteket og få seg meir styrkedrikk. Eg handla litt mat etc. Då vi kom opp att var Håkon komen tilbake, utan fangst i dag også. Men han gir ikkje opp. Han drakk kaffi med oss og prata "fisk" med Nils. Om vi ikkje er så mykje ute, så har vi god nytte av sola, som varmar godt opp huset. Vi treng ikkje sette på varmepumpa før det lid mot kveld. Ja, vi har den på om morgonen ei stund sjølvsagt.
Bilda under er tatt ca 18.05, då har sola klatra høgt opp gjennom fjellsida og kvelden kjem fort. Forresten var eg innom biblio og henta meg ei bok i dag også, forfattaren er John Hart. Eg brukar å like bøkene hans. Så no blir det å rippe og strikke i dag også.
Og DER kom Solveig på besøk.




Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...