tirsdag, september 20, 2016

Dagbok 2016: 20.september

Klokka er 19.45, temperaturen er + 17 grader C. Det har vore fint vêr i dag, med mykje sol, særleg etter middag. Nils var litt betre i dag, såpass han stod opp og åt frokost.Men frisk er han ikkje, han har lagt for det meste, på dagsenga på datarommet.
Eg for no berre rundt og styrte litt først på dagen. Klokka 13.30 køyrde Marit Urke meg på biblioteket og så til frisøren i mosmarka. Så no er eg nyklipt om ikkje anna.
Bildet over tok eg med mobilen då eg gjekk heim frå frisøren. Det er prosjektet "Engeset panorama"- eit bygg med 30 leilegheiter fordelt på tre etasjar.( Kjekt for dei som bur bakom.) Dei jobbar flittig der no.
Elles har eg vaska og hengt ut klede og gått pasienten til hånde. Kamerat Kjell kom med mandelpoteter frå Skjåk. Eg fekk sekken opp i trillebåra og køyrde den ned i tilbygget. Godt vi kjøpte ny trillebår i vår.
Elles har eg drive og rippa lydbøker. Dagane går fort, til tross for at det ikkje skjer så mykje.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...