torsdag, juli 21, 2016

Dagbok 2016: 21.juli

Klokka er 20.00, temperaturen + 24 grader, max temp i dag + 32 grader C. I varmaste laget for oss som ikkje er så godt vande. Nils har ikkje vore i form i dag, han har for det meste lege på sofaen. Før middag sat han ute på tunet og prata med ein nabo, men så var det gjort. Mat har han ikkje lyst på, det einaste eg kunne lokke han med i dag var pizza, den står i omnen no.(Grandis!)
Eg starta dagen med litt kantslått, så vart det pause; klipte plenbitane opp mot vegen-pause- innsida av huset + halve plenen-pause, til slutt tok eg resten av plenen nedanfor huset+ mot vest. Då var eg i ferd med å smelte. Måtte coole an litt før eg gjekk i dusjen.
Vil berre ha sagt at eg VIL klippe plenar. Det er stort sett einaste mosjonen eg får i og med at eg ikkje kan gå lange turar. Og eg blir ikkje verken beden om å gjere det -eller oppfordra.
Etter at det hadde skya over var vi ein tur ned på Kiwi og panta flasker og boksar. Det går mykje drikkevarer i varmen. Så handla vi nokre nødvendige ting- og så var det heim til pizzaen. Det var ikkje mykje Nils greidde å ete, og no ligg han på daybeden og kviler. Vi håper på ein betre dag i morgon.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...