tirsdag, april 26, 2016

Dagbok 2016: 26.april

Klokka er snart halv åtte, temperaturen er + 8,7 grader C og det er nydeleg sol ute.
Vêret har for så vidt vore fint i heile dag, utan at eg har vore særleg mykje ute. Føremiddagen var det lite om, eg måtte ein liten tur på butikken og så måtte eg "pynte" meg til eg skulle til Volda. Ragnhild henta meg klokka 12 og så plukka vi opp Astrid på vegen. Det var kjekt å treffe Tone, det er lenge sidan sist eg såg henne. Vi hadde ei koseleg stund i leilegheita hennar med utsikt over heile Volda.
Då eg kom heim att kunne Nils fortelle at han hadde vore på tur i lag med Torbjørn opp til Raudehytta - kjekt at vi kan ha det kjekt kvar for oss også, Nils og eg.
Sidan eg likevel var påkledd foreslo eg at vi kunne fare og kjøpe gjødsel. Har tenkt å prøve med hønsegjødsel nedanfor garasjen - for å jage vekk kattane. No har eg fylt på med kaffigrut i søkk og kav utan at det har hjelpt. Ikkje før har eg glatta til og gøymt frøa, så er kattane der og grev store holer i den lause molda. Vi fekk ikkje hønsegjødsel på EIK -senteret, så vi måtte heilt bort på Felleskjøpet i Furene.Dei har ein flott butikk der no. Kalksalpeter kjøpte vi på Eiksenteret-det skal vi ha på plenane.
Ja, no ser det ut til at våren kjem, og eg ser fram til å få vere meir ute.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...