mandag, februar 08, 2016

Dagbok 2016: 8.februar

Klokka er snart 18.00, temperaturen er +3 grader og kvar denne dagen har blitt av, veit ikkje eg. Dagane går som ein røyk anten ein gjer noko eller ikkje.
I dag har eg ikkje gjort stort, men vi måtte ein liten tur til Vik, mellom anna så måtte eg ha blekk til skrivaren-og då er det Clas Ohlson som får besøk.Nils hadde avtale med ei dame han skulle snakke  med, og eg trefte ei anna som eg prata med.
Då vi kom heim kokte vi poteter og åt spekemat. Det blei ein liten bokpause før vi drakk kaffi.
Eg skreiv årsmelding til pensjonistlaget i går, men måtte flikke litt på den i dag, såpass eg fekk det inn på to sider. Fekk litt trøbbel fordi eg ville ha det inn på eitt ark, men skal ikkje gå i detaljar. No er alt i orden-men det tok litt tid.
Eg held på med ei bok som eg har planer om å lese ferdig i løpet av kvelden, og så har eg ein klesvask på gang. Merkeleg kor ein dag kan forsvinne utan at det hender noko særleg. Nils skal på møte i kveld-det er politikken som kallar.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...