torsdag, februar 18, 2016

Dagbok 2016: 18.februar

Klokka har passert 19.00 og vi er nettopp ferdige med middagen. Sit her med kaffikoppen og er rimeleg overmett. I dag laga eg Toro stroganoffgryte med kjøttdeig + ris. Til dessert: frosne skogsbær innkjøpt til jul, med fløte (innkjøpt til morsdag). Som de sikkert forstår har eg hatt eit lite dykk i frysaren. Det er svært sjeldan vi har dessert.
Ute er det stort sett stilt og opplett, temperaturen er + 2,5 grader C. Vegane er berre, med høge brøytekantar, men det gjer no ingen ting.
Før middag gjekk Nils ein skogstur for å teste forma. Eg tok testen på golvvask og støvsuging. Etter lunsj hadde vi ein relativt lang pause, eg las i boka mi, og strikka på ein lest. Då eg hadde felt den av, laga eg middag. Elles har det vore ein veldig roleg dag i dag. I morgon trur eg vi må nedover og handle litt av kvart. Eg har så smått tenkt å begynne å vaske ned etter kvart og då må eg ha både vaskemidlar og andre remediar.
I morgon er det fredag igjen. Kan ikkje hugse at helgane kom så ofte før i tida.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...